Διατροφή μετά τα Χριστούγεννα

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Διατροφή μετά τα Χριστούγεννα

Δημοσίευση από Rena Την / Το Τρι Ιαν 05, 2010 11:02 am

Οι 2 εβδομάδες των Χριστουγέννων αποτελούν αδιαμφισβήτητα τις 2 πιο δύσκολες διατροφικά εβδομάδες ολόκληρου του έτους. Ο μέσος ενήλικας τείνει να προσλαμβάνει 2-3 κιλά κατά τη διάρκεια των εορτών. Ο Ιανουάριος είναι ένας μήνας που προσφέρεται για αλλαγές στον τρόπο ζωής μας, με την εφαρμογή καλής διατροφής και την υιοθέτηση φυσικής δραστηριότητας να αποτελούν στόχους σχεδόν για όλους μας. Υπάρχουν 8 απλά βήματα που μπορούμε να κάνουμε στη δίαιτα μας, τα οποία θα μας βοηθήσουν να απαλλαχθούμε από τα περιττά κιλά των εορτών και θα γεμίσουν τον οργανισμό μας με ευεξία και υγεία.



1. Μην πίνετε θερμίδες. Τα αναψυκτικά, οι καφέδες και τα γλυκά ροφήματα προσθέτουν κενές θερμίδες στην καθημερινότητα μας. Επιπλέον, τα ροφήματα δεν προκαλούν τον κορεσμό που προκαλεί μία στερεά τροφή, με αποτέλεσμα να μην καλύπτουν το αίσθημα της πείνας. Πιείτε άφθονο νερό αντί για τα παραπάνω, προσπαθώντας να έχετε πάντα ένα μπουκαλάκι νερό δίπλα σας για να το θυμάστε ευκολότερα.



2. Καταναλώστε τουλάχιστον 6 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα (μερίδα φρούτου= 1 φρούτο, μερίδα λαχανικών= 1 κούπα λαχανικά). Τα φρούτα και τα λαχανικά πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και νερό αποτελούν την ιδανική επιλογή για απώλεια βάρους και για ευεξία.



3. Μειώστε τις μερίδες του μεσημεριανού και του βραδινού τουλάχιστον κατά 1/3 και προσπαθείστε να προσλάβετε πιο ορθολογικά της ημερήσιες θερμίδες σε μικρά και συχνά γεύματα. Να τρώτε αργά και να σταματάτε μόλις νιώθετε το αίσθημα του κορεσμού.



4. Να καταναλώνετε πάντα πρωινό γεύμα, όσο το δυνατόν πλησιέστερα στην ώρα αφύπνισης. Το πρωινό γεύμα ενεργοποιεί το μεταβολισμό και αυξάνει τις ημερήσιες καύσεις, ανώ επιπλέον βοηθά στον καλύτερο έλεγχο της όρεξης και των γευμάτων καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.



5. Μην αφήνετε τον οργανισμό σας χωρίς πρόσληψη γεύματος για πάνω από 3 ώρες. Πραγματοποιείστε ποιοτικά ενδιάμεσα-σνακς 120-150 θερμίδων (φρούτα, προϊόντα ολικής αλέσεως-σικάλεως, γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά).



6. Αντικαταστήστε τα αμυλούχα προϊόντα που χρησιμοποείτε καθημερινά με τα αντίστοιχα ολικής αλέσεως ή σικάλεως (ψωμί, φρυγανιές, δημητριακά, μπισκότα, κράκερς, ζυμαρικά). Κατά αυτόν τον τρόπο θα πετύχετε υψηλότερη πρόσληψη φυτικών ινών και χαμηλότερη πρόσληψη θερμίδων.



7. Εκπαιδευτείτε στην ανάγνωση της σήμανσης τροφίμων και προσπαθείστε να υπολογίζετε πόσες περίπου θερμίδες παίρνετε σε κάθε γεύμα. Συχνά η πραγματική πρόσληψη θερμίδων υποεκτιμάται αρκέτα, με αποτέλεσμα να νομίζουμε ότι παίρνουμε λιγότερες θερμίδες από αυτές που χρειαζόμαστε, χωρίς αυτό να ισχύει στην πραγματικότητα.



8. Υιοθετείστε φυσική δραστηριότητα 4-5 φορές την εβδομάδα για τουλάχιστον 40 λεπτά.



Δημητρούλης Μ. Εμμανουήλ, Msc

Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος



www.dietup.gr

Rena
Admin
Admin

Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 8809
Registration date : 08/03/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Διατροφή μετά τα Χριστούγεννα

Δημοσίευση από despoina_67 Την / Το Τρι Ιαν 05, 2010 12:41 pm

scratch affraid :pc :angry /popcorn /legal /chef sick1 lol2 :am grill diet

despoina_67
Supreme Member
Supreme Member

Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 1327
Registration date : 03/11/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Διατροφή μετά τα Χριστούγεννα

Δημοσίευση από Rena Την / Το Τρι Ιαν 05, 2010 12:56 pm

Μια χαρά σε βρίσκω Δέσποινα!

Rena
Admin
Admin

Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 8809
Registration date : 08/03/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Διατροφή μετά τα Χριστούγεννα

Δημοσίευση από SpIrToKoYto Την / Το Τρι Ιαν 05, 2010 1:16 pm

συμφωνώ με τη Δέσποινα....αει παράτα μας Ρένα ...ας τα κάνει ο κ.Δημητρούλης όλα αυτά...

SpIrToKoYto
Supreme Member
Supreme Member

Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 3109
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 13/07/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Διατροφή μετά τα Χριστούγεννα

Δημοσίευση από Ειρήνη Την / Το Πεμ Ιαν 07, 2010 12:30 am

Δεν αφήνουμε τις δίαιτες στην άκρη πρώτη μέρα στο γραφείο σήμερα! Όλα τα κακά μαζί πια!

Ειρήνη
Supreme Member
Supreme Member

Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 1859
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 12/07/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Διατροφή μετά τα Χριστούγεννα

Δημοσίευση από SpIrToKoYto Την / Το Πεμ Ιαν 07, 2010 3:25 am

Ειρήνη μου της τά'πα κι εγώ...σιγά μη κάνω δίαιτα... lol!

SpIrToKoYto
Supreme Member
Supreme Member

Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 3109
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 13/07/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Διατροφή μετά τα Χριστούγεννα

Δημοσίευση από EfiK Την / Το Πεμ Ιαν 07, 2010 5:03 am

Με καλύψατε πλήρως!!!! lol!

_________________
http://epipantosepistitou-efik.blogspot.com/

EfiK
Moderator
Moderator

Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 4318
Τόπος : Αγ. Ανάργυροι
Registration date : 13/08/2009

http://epipantosepistitou-efik.blogspot.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Διατροφή μετά τα Χριστούγεννα

Δημοσίευση από soulapapaf Την / Το Παρ Φεβ 11, 2011 5:58 pm

EfiK έγραψε:Με καλύψατε πλήρως!!!! lol!
μαζι σου.......... Razz Shocked

soulapapaf
New Member
New Member

Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 2
Registration date : 28/08/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης