Υγιεινα σνακ για το παιδι

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Υγιεινα σνακ για το παιδι

Δημοσίευση από Rena Την / Το Σαβ Σεπ 12, 2009 9:49 am



Σνακ που βασίζονται σε φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά προϊόντα μειωμένων λιπαρών και ολόκληρους σπόρους θα συμβάλλουν στις θρεπτικές ανάγκες του παιδιού σας και θα βελτιώνουν τη γενική ποιότητα της διατροφής του.

Πρόχειρες τροφές που είναι υψηλές σε επιπρόσθετη ζάχαρη, κορεσμένα λιπαρά ή αλάτι είναι γενικά χαμηλές σε θρεπτικές ουσίες και παρέχουν συχνά ανεπιθύμητες θερμίδες που μπορούν να συμβάλουν στο να γίνει το παιδί σας υπέρβαρο ή παχύσαρκο.

Επιλέγοντας ένα υγιεινότερο σνακ

Ο ευκολότερος τρόπος να περιορίσετε τα ανθυγιεινά σνακ είναι απλώς να μην τα αγοράζετε σε τακτική βάση. Τα παιδιά θα τείνουν να τρώνε ό,τι σνακ είναι εύκολα διαθέσιμο, γι’ αυτό γεμίζετε το κελάρι, τη φρουτιέρα και το ψυγείο με υγιεινά σνακ και
περιλαμβάνετέ τα στο κουτί του φαγητού τους.

Διατίθενται πολλά εμπορικά πρόχειρα φαγητά ποικίλης θρεπτικής αξίας στο σουπερμάρκετ. Όταν επιλέγετε σνακ βασισμένα σε σπόρους, επιλέγετε εκείνα που είναι υψηλά σε φυτικές ίνες και κατά προτίμηση αναποφλοίωτα.


• Μιλήστε με τα παιδιά σας και θέσετε όρια στον αριθμό των λιγότερο υγιεινών πρόχειρων τροφών που τους επιτρέπετε να τρώνε την εβδομάδα. Για παράδειγμα σνακ όπως καραμέλες, πλάκες σοκολάτας, ντόνατς, μερικές πλάκες φρούτων, πλάκες
δημητριακών προγεύματος και πλάκες muesli, τσιπς πατάτας/καλαμποκιού, πατατάκια τηγανητά και πολλά είδη αλμυρών και γλυκών μπισκότων.

• Προτρέψτε τα παιδιά σας να διαλέγουν υγιεινότερες επιλογές σνακ.

Ιδέες για υγιεινά σνακ

Ορισμένες ιδέες υγιεινών σνακ που μπορείτε να δοκιμάσετε συμπεριλαμβάνουν:

• φρέσκα, παγωμένα ή ξηρά φρούτα
• γιαούρτι φρούτου μειωμένων λιπαρών
• φέτες τυριού μειωμένων λιπαρών σε ολοσίταρα κρακεράκια ή παξιμάδια
• κάσταρντ μειωμένων λιπαρών με φρούτα
• πατάτες περιχυμένες με τυρί μειωμένων λιπαρών και
ψημένες σε φούρνο μικροκυμάτων ή φούρνο
• σάντουιτς τοστιέρας με ψητά φασόλια (baked beans)
• κρακεράκια ρυζιού ή κέικ καλαμποκιού (corn cakes)
• scones ή pikelets (σκέτα, με φρούτα ή αλμυρά)
• πόπκορν (χωρίς βούτυρο και χωρίς επίστρωμα ζάχαρης)
• ψημένο μάφιν αγγλικού τύπου, κατά προτίμηση ολικής αλέσεως
• μάφιν φρούτων (μικρή μερίδα).

Rena
Admin
Admin

Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 8809
Registration date : 08/03/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγιεινα σνακ για το παιδι

Δημοσίευση από veraz Την / Το Πεμ Ιαν 03, 2013 5:25 am

Πολύ καλό άρθρο! Στο portal διατροφής του medNutrition, έχει ολόκληρη ενότητα σχετικά με την διατροφή του παιδιού. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δει το ακόλουθο link: www.mednutrition.gr/diatrofi-a-w/stadia-zwis/paidiki-efibiki

veraz
New Member
New Member

Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 2
Registration date : 03/01/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης