Υγιεινές ιδέες για μεσημεριανό στο γραφείο που βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Υγιεινές ιδέες για μεσημεριανό στο γραφείο που βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης

Δημοσίευση από Rena Την / Το Κυρ Οκτ 02, 2016 2:30 am



Υγιεινές ιδέες για μεσημεριανό στο γραφείο που βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης


Υγιεινή διατροφή και πολλές ώρες στο γραφείο, ίσως αποτελούν έναν παράδοξο συνδυασμό. Στο χέρι σου είναι ωστόσο, να διατηρήσεις το στόχο σου για ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής, ανεξάρτητα με το πόσο χρόνο αφιερώνεις δουλεύοντας στο γραφείο. Προετοιμάζοντας τα γεύματα στο σπίτι, ελέγχεις την ποιότητα των συστατικών που χρησιμοποιείς και την ποσότητα των τροφών που καταναλώνεις, φροντίζοντας παράλληλα τη γραμμή σου. Οι παρακάτω προτάσεις θα σου δώσουν ιδέες για υγιεινά, μεσημεριανά γεύματα στο γραφείο που στοχεύουν σε μια υγιεινή διατροφή, διατηρώντας παράλληλα χαμηλά τα επίπεδα χοληστερίνης στον οργανισμό σου.

Σάντουιτς με σολομό και σαλάτα. Μια συνταγή που δεν απαιτεί πολύ χρόνο, είναι νόστιμη και πολύ υγιεινή, κυρίως λόγω των θρεπτικών συστατικών που περιέχει. Συγκεκριμένα, ο σολομός, τροφή πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, βοηθά στη μείωση της κακής LDL –χοληστερίνης, ενισχύοντας τα επίπεδα της καλής HDL –χοληστερίνης στο αίμα. Από την άλλη πλευρά, η σαλάτα αποτελεί σημαντικό μέρος της υγιεινής διατροφής, εφοδιάζοντας τον οργανισμό με τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία. Παράλληλα, ορισμένα είδη λαχανικών, όπως το σπανάκι, βοηθούν με τη σειρά τους στη διατήρηση της χοληστερίνης σε φυσιολογικά επίπεδα. Τέλος, αν αντικαταστήσεις το λευκό ψωμί με ψωμί ολικής άλεσης μπορείς να κερδίσεις μερικούς «έξτρα πόντους» υγιεινής διατροφής, καθώς οι αδιάλυτες φυτικές ίνες που περιέχει συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερίνης.


Σούπα με λαχανικά. Η σούπα είναι ένα φαγητό που δεν απαιτεί ιδιαίτερη προετοιμασία, ενώ αποτελεί ιδανική επιλογή ως μέρος διατροφής για τη μείωση της χοληστερίνης. Μπορείς να συμπεριλάβεις τα αγαπημένα σου λαχανικά και να συνοδέψεις τη σούπα σου με προϊόντα ολικής άλεσης, δημιουργώντας ένα νόστιμο και πολύ υγιεινό μεσημεριανό γεύμα. Επίσης, η προσθήκη μπαχαρικών προσδίδει επιπλέον γεύση στις σούπες και λειτουργεί βοηθητικά στη μείωση της χοληστερίνης.

Σαλάτες χαμηλές σε λιπαρά. Ως επιλογή μεσημεριανού, οι σαλάτες συνιστούν εξαιρετική λύση. Σου χαρίζουν ενέργεια, σε εφοδιάζουν με θρεπτικά συστατικά και μειώνουν το αίσθημα της πείνας μέχρι την ώρα που θα πάρεις το κανονικό σου γεύμα. Προκειμένου η σαλάτα σου να παραμείνει μια υγιεινή επιλογή, φρόντισε να αποφύγεις υλικά, όπως κρουτόν και ντρέσινγκς που επιβαρύνουν το γεύμα με έξτρα λιπαρά και θερμίδες και σαμποτάρουν το διατροφικό σου πρόγραμμα για τη μείωση της χοληστερίνης.  

Σαλάτα φωλιά με αβοκάντο. Δεν είναι μόνο τα λαχανικά που στην περίπτωση αυτή συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερίνης, αλλά και η προσθήκη ολόκληρου του αβοκάντο στη σαλάτα. Η δύναμή του κρύβεται στο γεγονός ότι περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία μειώνουν την κακή LDL –χοληστερίνη, ενώ παράλληλα βοηθούν στην αύξηση της καλής HDL –χοληστερίνης. Μια πρωτότυπη επιλογή για το μεσημεριανό σου, υγιεινή και μοναδικά απολαυστική. Είναι αυτό που χρειάζεσαι.

Άννα Πολυτίδη
Mavens of London

Rena
Admin
Admin

Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 8809
Registration date : 08/03/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης